Translater

2012. július 27., péntek

Summer Breeze - Blogtrain


Szuper vonatot indítunk útjára ismét a Cewés lányokkal. Gyertek és töltsétek le a készleteket, hagyjátok inspirálni magatokat a vidám nyári színekkel és formákkal.
Grab this minikits from the Hungarian scrappers and designers. If you collect all, you will get a great summer kit.
Íme a közös előkéje a vonatnak...
Here is the preview of the train...

...és az én mini készletemnek:
...and this is my minikit:

...
Itt vagy most ---> Osli <--- You are here
...

A teljes listát megtalálod Bóbitánál, ha eltévednél. If you lost, you can find the whole list at Bobita.

11 megjegyzés:

Secima írta...

Klassz lett, köszi, vittem. :)

Rosemary írta...

Very pretty kit, beautiful colors!

Dawn írta...

What beautiful papers!! Thank you so much!

Kireva írta...

Köszönöm!

Katie írta...

Nagyon szép, köszöntem!

Whitefrost írta...

Köszönöm szépen

Margó írta...

Köszönöm! Vittem is!:-)

Cocotounette írta...

Gorgeous part !! Thanks a lot :)

sandybell127 írta...

Vittem köszönettel! :)

grammiedeb írta...

Thank you for sharing your talent and your part of the Summer Breeze Blog Train.

pgmaria írta...

köszönöm!

Keresés ebben a blogban

Miner kereső